20 de marzo de 2008

SEGON PREMI. PRIMER DE BATXILLER A

Mare, ahir hi havia una taca de pintura negra a la paret del menjador.
Així va començar tot. Sóc Sara i diuen que estic boja i que vaig assassinar a tota la meua família, però no vaig ser jo. Va ser ell i maleïsc el dia que vaig fer aquell estúpid joc d'invocar els esperits dels morts. Pensava que no tenia importància, que tot era mentira; però em vaig equivocar.
Quan vaig despertar aquell matí vaig vore escrit en la paret: "t'ho vaig advertit i no em vas fer cas". Estava escrit amb una pintura negra, em vaig asustar i vaig anar a la cambra dels meus pares i...
El que allí hi havia em va deixar trasbalsada.
Quan arribà la policia no donava crèdit, em va acusar a mi perquè no tenien proves i jo era l'única supervivent...
Em van fer les proves psicològiques pertinents que van demostrar que estava boja, però qui no es tornaria boja després de vore el que eixa maleïda taca va fer...

MªLuisa Yeves

1 comentario:

|||...TeRe...||| dijo...

Felicidades por el premio!!!
No habia tenido aún la oportunidad de leer algo tuyo, y he de decir que tu rollo paranormal se sale, jejeje (no lo digo por coacción, eh?) Bueno, lo dicho, que me alegro de verte en nuestro ranking. :-)