20 de marzo de 2008

PRIMER PREMI. PRIMER DE BATXILLER A


Em diuen Maite, de professió escriptora. No tinc cap reconeixement als meus anys de dedicació, encara no he definit el meu estil i és tot u somni veure'm amb un llibre publicat.

M'agrada crear obres de qualsevol gènere i , quan ho faig, sempre seguisc una sèrie de pautes: agarre un full completamet en blanc i una plma, i abans de començar a redactar agite enèrgicament la ploma.

Trobe la inspiració als moments més insospitats; de vegades és una persona quan m'està parlant o també veure passar el metro. Tal vegada, el fet d'inspirar-me en aquestes situacions, siga la causa del meu fracàs, però no sé fer una altra cosa.

Estic en disposició d'afirmar que les meues creacions són realment bones, fins i tot quasi estic segura que la gent no és capaç d'apreciar la bellesa del que escric, però confie en que aplegue el dia en que això siguen més que simples pensaments.

I ara em trobe amb els ulls clavats a la televisió, desitjant vore qualsevol programació que em faça oblidar aquesta sensació d'insatisfacció. Apareix una mosca i es posa sobre la pantalla, i vore-la així, mentre participava d'una història i un entorn alié, sent la protagonista al mateix temps, em va fer botar del sofà amb un full a la mà.

Al matí següent em vaig despertar a la taula del menjador amb l'esborrany d'un relat titulat "diari d'una escriptora analfabeta" i amb una taca negra a la paret.


Teresa Carreres

1 comentario:

|||...TeRe...||| dijo...

Estic, ara mateix, sense paraules. Tenia la idea de que el meu relat era de qualitat però ni m'imaginava que anava a ser el millor de la meua classe, quina sort!!! Tinc que agraïr a Elena el fet d'impulsar projectos com aquest que animen a escriure relats tan bonics com els que he pogut llegir fins ara. Moltes gràcies per tot.