12 de febrero de 2008

IMPRESSIONS

Creo que el club de lectura es una oportunidad muy buena para comentar y debatir un libro común, ademàs de ser una forma de incitar a la lectura.
Ana Gregori
El club de lectura te ayuda a entender mejor los libros y ademàs te dan de merendar.
Jorge Gregori
Ha sido una buena experiencia ir al club de lectura. Me ha gustado mucho, ya que es una buena manera de fomentar la lectura.
Laura Gadea
Em va agradar molt l'experiència de compartir impressions amb un grup de companys ja que és enriquidor relacionar-nos fora de classe.
Sofia Ricarte
Em va agradar perquè vaig descobrir coses del llibre que no me n'havia adonat i vaig compartir la meua opinió amb la resta de companys.
Vicente Ferrer
Va ser molt gratificant parlar i compartir impresssions amb els companys i professors. A més, el berenar va ser agradable. Coneixe companyas que de normal no tens relació amb ells.
Roberto
Va ser una experiència molt enriquidora, el debar fou molt participatiu i vam intercanviar opinions de tot tipus, no solament de la història en si, sinó també del transfons del llibre.
Àlex García Ramos
Em pareix que va ser un esdeveniment molt divertit tant per les converses com pel menjar. El llibre era molt interessant.
Carlos Ligero
En mi opinión la idea de este club de lectura es buena iniciativa. No solo porque incita a la lectura, sino porque es una oportubidad de reunirnos, hablar y así conocer nuevos puntos de vista. También una forma de desconectar de la clase y reirnos un rato.
Lucía Requeni

1 comentario:

|||...TeRe...||| dijo...

Com a classe no he tingut temps per opinar doncs ara m'anime, jejeje. El llibre em va agradar molt i la reflexió que vam fer al club de lectura va ser molt interessant, i per damunt de tot, escoltar diferents punts de vista, va ajudar a comprendre el que havíem llegit. Per a mí, va ser una proposta genial la creació d'un club de lectura i espere que es torne a fer. Només em queda agraïr al departament de llengües el fet d'impulsar projectes com aquest. Gràcies.